sunnuntai 30. heinäkuuta 2017

Toukka ja muutakin eläväistä

Himpulan pimpula, mikä toukka!


Aamukierroksella täytyy tarkistaa, että pihalla on kaikki hyvin,
eikä kutsumattomia viaraita ole jääny nurkkiin lurkkimaan.


Tuisku: Joo, mua kuvattiin kahen naisen voimin,
ku äipän kamu Tiina oli kyläilemässä.
Mä kestin kaiken suasion niiku miäs
ja esittelin sulavia palloiluliikkeitäni 
naisten ihalevien katseiden alla.
Tiina oikeen videoikin mua.
Noh, oonhan mä kyl söpö ja rakastettava
ja kuvauksellinen kans,
joten antaa akko... leidien kuvata vaan.


6 kommenttia:

  1. Hui, sanoi Palvelijatar toukkaa katsellessa. Se puistattelee kaikkea mikä matelee ja kiemurtelee tai jolla on monta jalkaa. Onneksi siinä on komea mäyrämies samassa kuvassa, jota voi ihastella. Kyllä virtaviivaisia Puhuripoikia kelpaa kuvata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Párek, no joo, meijän äippä on tottunnu maitoihin ja tommosiin patukkatoukkiin, kun hän myllää pusikoissa ja tonkii maata. On se kyl hyvä, että mä liävensin toukan aiheuttamaa järkytystä, voi Palvelijatarkin kattella tarinan loppuun saakka. :)

      Poista
  2. Yyh! mikä inha liero! :D Vaan ihanaa, kun on ihailijaleidejä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mimmi ja Hupsu, maalla on pitäny tottua kaikenlaisiin öttiäisiin. Joo, kyä rapsuttajia saa aina olla, leidejä ja kenlemanneja, kaikki käy.

      Poista
  3. Makee toukka! Mitä se sano sulle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arttu, eiks ookin melkonen toukan mötkäle! Mikähän siitä tulee? Vissiin joku perhonen. Mä en ymmärtänny toukan kiältä, oli ihan outo murre. :)

      Poista

Kiitti kommentista, kamu!