sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Tytöt kysyy, me pojat vastataan

Napattiin Hertan, Kertun ja Martan plokista tämmönen kyssärijuttu. Aateltiin sitten, että kaikki kuiteskin haluu tietää meistä kaiken, niin tässä näitä vastauksia tulee. Taas kerran.

Sitten tualla Sheriffien plokissa oli just juttua siitä, että miks pitää plokii ja kuinka saaha lukijoita ja varsinkin, että kui pitää lukijoitten miälenkiinto yllä. Mitähän täs keksittäis?

1. Olen…
Myrsky: Tyrnävän poikia ja minut haettiin kotiin neljä vuatta sitten. Just äsken oli synttärit. Luanteeltani oon lepponen, mut toisille koirille äksy, paitti en Karkille ja Taralle. Oon koiramaailman Tauno Palo eli komistus ja kohtelias ja onnistun hyvin kuvissa.
Tuisku: Mä oon meijän perheen Pikku Prinssi. Täytän toukokuussa kolme vuatta. Mä muistutan Leo Jokelaa eli oon kekseliäs ja symppis. Mä haukun kaikkee ja oon arkaparka. Myrsky suajelee mua. Palloilu on mun urheilulaji ja luitten syänti.

Myrsky pentuna vuanna 2011.


2. Parhaat päikkärit nukun…
Myrsky: Olkkarin ikkunan eessä pehmeellä patjalla. Siinä nukkuessa voi välillä vilasta pihalle, ettei siällä liiku asiattomia niiku ny siivekkäitä ja pörröhäntiä tahi naapurin Musti.
Tuisku: Kyä se syli on. Siin voi kellotella selällään ihmisen kainalossa ja saa masurapsuja samalla. Vastaus: kainaloisessa.

Tuisku pentuna vuanna 2012.


3. Paras kaverini on…
Myrsky: Tuisku! Paras pikkuveikka koskaan.
Tuisku: Myrsky! Paras isoveli ikuna.
4. Jos saisin valita, ruokakupistani löytyisi aina…
Myrsky: Ankkavilettä.
Tuisku: Mää oon kaikkiruakanen, kuhan sitä oon riittävästi.

5. Kun minua pyytää tuomaan lelua, kannan omistajani eteen..
Mysky: Täh? En kyllä tua mitään. En oo noutaja.
Tuisku: Pallon, joo, ehottomasti pallon tai pehmolelkun. Noutaminen ja ettiminen on parasta leikkimistä.

 
Myrskyn ja Karkin hempeilyä.


 6. Kotihiiri, agilitykiitäjä vai näyttelyiden palkintorohmu? 
Myrsky: Kotihiiri. Äippä osti mulle akiliitovälineet. En sitten yhtään tykänny. Kävin mä parissa näytelmässä ja tuli semmonen tuamio, että mulla on pihtipolvet. Se näytelmäura tyssäs sitten siihen.
Tuisku: Kotimyyrä. Että mua nauratti, ku äippä yritti opettaa mulle akiliitoo. Mä sukelsin esteitten ali ja ravasin välillä ihan toisella pualella kenttää. Aika nopeesti äippä tajus, ettei musta tuu mitään esteponia. Joo ei.

 7. Mikä muisto tai tapahtuma on jäänyt pörröisestä elämästäsi parhaiten mieleen?
Myrsky: Pörröisestä? Mä oon sileekarvanen.
Tuisku: Rakkaus. Se ku mua rakastetaan just tämmösenä ku mä oon, pikkasen hönö.


Meijän perheen miähet vuanna 2012.


8. Kenet blogosfäärin karvaturreista haluaisit tavata? 
Myrsky ja Tuisku: Olis kyllä messevää tavata ihan kaikki plokikamut. Meil on paljon kamuja, jotka me ollaan tunnettu plokien kautta koko meijän iän ja jo Pyry-pappa aikanaan. Semmosta voi kutsuu tosiplokiystävyydeks.

19 kommenttia:

  1. Siinähän tuli hyvä tietopläjäys :) Kiva oli nähdä pentukuvatkin. Mukavaa sunnuntaita koko laumalle ja myös kesäaikaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äippä tykkää kattella meijän pentukuvia ja hihittelee ja höperehtii samalla, että voi kuinka olitte söpöstii ja lutusii ja hassuja ja vaikka mitä. Naiset! ;)

      Sujahdettiin kesäaikaan kevysti. Samaa toivotaan teijän laumalle!

      Poista
  2. olispa ollut kiva nähä sitä akiliitoo, vaikka kärppänä katossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meil on siitä kuvia. Täällä:

      http://myrskytuisku.blogspot.fi/2012/07/akiliitoa-la-tuisku.html

      Poista
    2. Párekin Palvelijatar29. maaliskuuta 2015 klo 13.27

      Hauskaa luettavaa taas, hienoine kuvineen. Teistä riittää materiaalia vaikka kirjaan. Missäs sellainen muuten viipyy? Eikö edellisestä olekin vierähtänyt ihan liikaa aikaa?

      Poista
    3. hauskoja kuvia :)

      Poista
    4. Párekin Palvelijatar ja Párek, eipä taija meistä kirjaa sentään syntyä, kun täällä plokissa jaetaan jutut ja jaaritukset, hyvä kun niille edes riittää lukijoita. Mut kiitos kannustuksesta ja kehuista! Jos tehtäis yhteisvoimin semmonen kamukirja...

      Anonyymi, tattista kuvakehuista. Meillä näitä kuvia napsitaan ihan päivittäin.

      Poista
  3. Voi tuota pentu Myrskyä ♥ On kyllä ollut ihanan pieni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myrskyt on, ihania, olipa ne minkä ikäsiä tahansa. ;)

      Poista
  4. Hyvä kysely tuo...sitähän pitäs jatkoo etteempäen :)
    Ja vastaaksetha ne vasta hyvijä onnii. Työ ootta sittä mukavija veekkoja :)
    Mukavata viikoalakuva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iivari, paahan tiettarin näppäimet laulamaan ja naputtele älykkäitä vastauksia. Mukavaa olis nasakoita ajatelmia.

      Poista
  5. Olipa kiva kyssärijuttu! Kurkistus esiripun taa, aavistus sielunelämästä, nuuskaus kuononpäästä!
    Tultiin taas askelta tutummiksi! ♥

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia ja vastauksia teillä pojat! Mä voisin kyllä joskus tulla tutustuun teihin ja voitais treffata siellä elonkierrolla kun tulen mummin luo. Se vois parasta, ettei ole kellään kotikenttäetu. Tosin teidän pihalla ei tarvitsi "remmiräyhätä".... :) t. Eka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eka, aivan MAHTAVA idis! Toteuteaan toi tapaaminen kesällä. Ilmotelkaa, ku ootte tulossa, niin sovitellaan aikatauluja. Terkkuja myäs mummolle!

      Poista
  7. Vähäkö oli kiva lukee näitä teistä. Ja vähänkö noi teidän pentukuvat sai kissatädin sössöttään isoon ääneen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taru, se on kuule erinomasta, että kissatädit herkistyvät myös (mäyrä)koirista. Meijän äippä pualestaan haluis meille kissan, mut iskä on kissoille hirmeen allerginen, joten haaveeks jää kissakaverit.

      Poista

Kiitti kommentista, kamu!