torstai 18. huhtikuuta 2013

Saksikäsi Edward

 
Ei vaiskaan! Tääl on Tuisku Tehosilppuri vauhdissa. Vaik komeita me ollaan kumpanenkin. Deppi ja mää.

Mul on tapana ottaa pallo mukaani, ku lähen tekeen silputuksia (Terkkuja Sirpalle ja Tiitulle). Viälkään ei muuten olla löydetty niitä tusinaa palloja, mikkä katos pihalle viime syksynä. Varmaan on naapurin Musti käyny ne voroomassa. Mut tosta keltasesta pallosta, että mä piän tassua sen päällä ettei Myrsky saa sitä. Näin mä pystyn keskittyy koko teholla oksahakettamiseen.

 

Äippä kyl meinaa tehä tästä mun harrasteesta lopun. Aika vähän meillä on kyl enää pystyssä olevia puskia pihalla jäljellä. Enemmän on risuja ja haketta. Terpat!

26 kommenttia:

  1. Onkohan Tuisku sulle tullut Äippäsi kanssa mahdollisesti joku väärinkäsitys noitten pensaitten suhteen? Ootko ymmärtänyt, että ne on jotain rikkaruohoja vai ootko ymmärtänyt, että puskat on pienoispuita, joista tehdään sytykkeitä saunaan? Jotain on teiän kommunikaatiossa kyllä mennyt pieleen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kih hih, hyvät selitykset, otan noi käyttöön. Joo, äippä ei vaan tajuu. ;)

      Poista
  2. Valmista tulee, oot oikein tehoekosilppuri!

    VastaaPoista
  3. Saksisuu Tuisku-Muisku, hihhihhihhih! :D Meillä olis sulle tooosi paljon saksittavaa..

    VastaaPoista
  4. No mut hei, ne puskathan kasvattaa sitten enempi vesoja ja tuuhentuu. Sun emäntäs vaan ei osaa arvostaa tuota sun hommaa. Toivottavasti mäkin pääsen viikoloppuna puutarhahommiin möksälle. Siellä piisaa kans silputtavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin juuri. Mä teen puutarhanhoidollisiaekotekoja. Sua kutsuu Kuu... eiku Möksä. Mukavia hetkiä, retkiä ja silputuksia.

      Poista
  5. Voihan zezzus, mikä saksihammas tehosilppuri-Tuiskuliini sieltä löytyikään. Kuule, meen iskä tarttis välillä hakettajaa, et sä viittis joskus tulla sitä auttaan?

    Etkä tietenkään anna sitä palloo Myrskylle, sehän on SUN pallos. Ne naapurin Mustin viemät pallot oli varmaan Myrskyn. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis todellakin tuun teille hakettajaks. Riamulla.

      Kjeh kjeh, justiinsa noin. Kadonneet pallot oli Myrskyn. Oikeesti toi pallo on MUN. Meijän ensku toi sen mulle viime vuonna. Toikin pallo oli kadoksissa, mut löyty kumminkin. Siin on naru, josta palloo on kätevä kantaa ja äipän heittää.

      Poista
  6. Moikka silputtaja;)
    Aika tehokkaalta näyttää, mutta eikai nuo oksat oo myrkyllisiä?
    Täällä sataa vettä ihan kaatamalla, ei päästy iltalenkuralle tänään:( Mutta lumet lähtee vauhdilla!
    Mukavia silputuksia muiskujen kanssa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikkelis koikkelis! Äipällä on vielä selvitystyö tekemättä noista myrkyllisistä pensaista. Pah ja pyh! Mä oon lujaa tekoo ja kestän.

      Meilkin oli hirmee sademyrskyaalto eilen. Terassin ovee ei meinannu saaha auki, ku tuuli niin kovasti. Katto kolisi ja ikkunat rätisi. Totta, lunta ei oo kohta ollenkaan.

      Silputtellaan!

      Poista
  7. Kyllä sinussa Tuisku on selvästi puutarhurin vikaa! Toisaalta ymmärrän kyllä äippääsikin. Minullakin on ahkeria apureita mm. kukkien istutuspuuhissa ja usein isokorvaisista floristeista on enemmän haittaa kuin hyötyä.

    Pimun ja Typyn emäntä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moips Pimun ja Typyn emäntä ja Pimu ja Typy! Meillä koirilla on monia lahjakkuuksia ja puutarhurointi on niistä luantaisin. Isokorvaiset floristit. *reps*

      Poista
  8. Tul tänne kans silppuumaa ku sää olet nii tehokas. Meiä äippä on kyl vähä samallaine, ei ymmärrä. Jos ny pikkuse jollantappa kantaa oman kortes kekko nii onks sit pakko marmatta, kysyn vaa. Itteki se on takapual pystys ny ku lumes suli. Ja huuta mul alvariis et älä men kukkapenkki, älä men sinne......
    Et kyl sunt kaivattas tänne. Mää voin tulla vastaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äipät on vällein ymmärtämättömiä. ;)

      Tuu kuule mua vastaan. Lähekkö vaikka heti!

      Poista
  9. Kuules Tuisku. Nyt erehdyit. Olet paaaljon komeampi kuin Deppi. Tälläistä mieltä on mun sijaismamma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää on aina sanonu, että sun mammas on Viisas Nainen. Joo.

      Poista
  10. Oot sää kyllä aika tehosilppuri:) Älä vaan maistele mitään myrkkypuskia. Terveisii M-L ja Ossi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yritän pitää hampaani irti myrkyllisistä puskista. Äippä kyl sano ettei meil pitäs olla semmosia, mut on meillä. Sormustinkukkia. Iiiik!

      Poista
  11. Kovasti oot taas silppuroinu. Varo vaan, ettei tikut töki ikeniin ja silmiin! Muiskut!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyä ne tikut välillä vähän takertuu ja pistelee, mut mä vaan sitkeesti jatkan tätä harrastetta. Muiskulit!

      Poista
  12. Sinä et kyllä mitään ylimääräisiä hammas-stixejä kaipaa, kun on noin hienot tilaisuudet hammasteluun. Vähänkö oon kade! Kuule, onks teillä jotkut superpallot käytössä? Mulle on ostettu kolmen vuoden ajan toinen toistaan 'kestävämpiä' boltseja, mutta muutamassa minuutissa olen saanut jokaisen palasiksi. Palvelijatar uhkaa tilata mulle betonipallon...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiältämättä mulla on valkoset hampaat. Myrskylle on tullu hammaskivee. Ei meilkään pallot kestä. Monta ollaan silputtu. Tennispallot hajoo hetkessä. Heikkoo tekoo. Betoniballo olis kyllä kova sana. :D

      Poista
  13. Siis mä niin ymmärrän... meiän pihassa on kaikenlaista alkanu kasvaa ja mä maistan ne joka ikisen. Tai ihan vaan huvikseni revin maasta. Ja mun mamma huutaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ja sitten ku kyllästyt maisteluun, niin voit kahlata ja uida siinä altaassa. Sulle on tulossa mahtava kesä. Jaa, huutaaks sunkin mamma...

      Poista

Kiitti kommentista, kamu!